🎿 Na bežkách

By Unknown - 11:51 AM

Včera sme sa konečne s Martinom rozhodli ísť si trochu zašportovať. Teraz po sviatkoch a po celých tých dňoch nič nerobenia to bolo naozaj náročné rozhýbať kosti. A teraz už môžem s istotou potvrdiť, že to bol aj hlavný dôvod, prečo som bola tak neskutočne unavená. Naozaj mi chýbal poriadny pohyb na čerstvom vzduchu ( ten vzduch bol teda poriadne čerstvý, pretože mrazy u nás na Orave sa šplhali hlboko pod -20°C počas dňa ). A teraz k bežkovaniu. Stála som na tom 2x v živote a poviem pravdu, že prvá polhodina nebola vôbec zábavná. Bude to pravdepodobne tým, že ja naozaj nemám rada, ak mi niečo nejde :D. Ale nakoniec som sa do toho dostala a na začiatok sme "zmákli" 6km, čo si myslím je celkom fájn. Ale určite sa nechystáme naposledy ! Tento týždeň by sme určite chceli ísť znovu a predlžiť si trasu. Mimochodom, ak náhodou o tom neviete máme aj trasy na bežkovanie a všetko nájdete na stránke #bezkynaorave  tak ak máte záujem určite sa kuknite. 
PS: koho by zaujímalo, boli sme bežkovať v Mútnom
PPS: nezabudnite rozhýbať spráchnivelé kosti  !

Vali x 


  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov