🎆NOVÝ ROK

By Unknown - 2:20 PM

Noc sa začína stmievaním už o 4 poobede a na Orave nám hlásia kalamity a -20°C. Myslím si, že krajšie Nový rok nemohol začať. Pravdu povediac nebyť môjho vysneného motivačného diára, asi by polovica vecí zo zoznamu padla. Ak by boli moje predsavzatia a ciele na deň napísané na kancelárskom papieri, asi by som to len večer "šmarila" do koša, ľahla po perinu a čítala knihu. Lenže, nemôžem, pretože si to spisujem do najkrajšieho diára a čo je v diári #ACUPOFSTYLE to sa počíta. Sú to bezkonkurenčne moje najobľúbenejšie blogerky a ja si vážim každú ich skvelú prácu a tým je samozrejme aj teraz už môj diár. Ale nie len baby z a Cup of Style ma tento rok inšpirovali. 

Určite poznáte blogerku z blogu dblog alebo z jej instagramu dominika.po . Práve ona ma inšpirovala k #DNESCVICIM. Na začiatok som si zvolila 10 dní pohybových aktivít ako napríklad 15 minút yoga, 10 minút zumba, upratať byt, dlhá prechádzka so psom... Jednoducho čokoľvek čo vás napadne ( dominika.po pridáva každý deň skvelé krátke instastories, určite si to pozrite. Ja som na tom doslova závislá ). 

Ďalšia skvelá vecička je aplikácia, ktorú mi odporučila moja skvelá sesternica je GOODREADS. Už dávno som niečo také hľadala a bola som milo prekvapená, že to existuje ! Zapíšete si tam knihy, ktoré ste prečítali, môžte ich ohodnotiť a pridať recenziu. Nájdete tam najnovšie bestsellery, knihy, ktoré čítajú vaši priatelia. Skvelé je, že si tam môžte nastaviť výzvu na rok 2017 - koľko kníh by ste radi prečítali a na konci roka si vyhodnotíte, či ste sa podcenili alebo precenili. 
Samozrejme, knihy a pohyb nie sú mojimi jedinými predstavzatiami tento rok. Rok 2017 bude veľmi zaujímavý a určite dobrodružný ale to až v iných článkoch. 

Krásny zvyšok prázdnin a nezabudnite - čítať, hýbať sa a plniť predsavzatia !

Vali x









  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Ja som dostala od priateľa k vianociam tiež taký motivačný dilár elegantný as my soul niečo takéhoto: https://www.youtube.com/watch?v=5reP2s6nBMI a ma dosť prekvapil, že muž našiel také niečo :D ale ! zlepšuje to tieto -20kové noci, lebo zapisujem všetko možné, kreslím píšem bodkujem lepím. A díki za ten typ na tie knihy, pozriem to, mne sa to zíde určo.

    OdpovedaťOdstrániť