#18/19🎄

By Unknown - 5:11 PM

Ahojte !

Kto ma pozná alebo sleduje určite vie, že som veľký milovník kníh. Knihám som venovala už mnoho článkov a venujem im aj jeden 🎄#Vianočný článok. Nedávno som spísala zoznam mojich obľúbených filmov, ktorý mal celkom slušný úspech. Na druhej strane mi bolo dosť ľúto, koľko času a pozornosti ľudia venujú práve filmom. Viem, každému sa páči iná umelecká tvorba, ale mám pocit, že knihám venujeme skutočne málo času a odsúvame ich bokom. Pritom si myslím, že dnes je to celkom #COOL, keď nieto číta knihy alebo sa len mýlim ? Ja len verím, že aj tento rok je trendom darovať niekomu knihu. Predsa kniha je vždy ideálnym darčekom. Ja sa napríklad poteším akejkoľvek knihe. Kniha je a vždy bude pre mňa to najviac, čo len môžem dostať, pretože je to niečo hmotné, čo uchopím a niečo krásne a múdre, ktoré niekto vytvoril. Čo môže byť viac...

WISHLIST 
(knihy, ktoré mám rozčítané, alebo som ich dostala ako darček a chcem ich prečítať počas Vianoc)

1. Analfabetka, ktoré vedela počítať (Jonas Jonasson) - neprečítané, ale verím, že bude super 
2. Ahoj z neba (Laurie Frankel) - neprečítané 
3. Schindlerův seznam (Thomas Keneally) - rozčítané, skôr fakty ako forma príbehu 
4. Marťan (Andy Weir) - neprečítané, darček ešte z minulých Vianoc ale film bol skvelý 
5. Sophiina voľba (William Styron) - rozčítané 1/2 knihy 
6. The hundred year old man who climbed out the window and disappeared (Jonas Jonasson) - čítala som SK verziu, do tej som sa zamilovala okamžite. Film som videla 2x ale ten ma veľmi nezaujal ale u mňa nič nové. Takže teraz pôjdem na anglickú verziu, tú si chcem počas Vianoc prelúskať. 

Krásne Vianoce drahí priatelia. Čítajte, vzdelávajte sa a radujte sa. Pá

Vali x 








  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov