#17🎄

By Unknown - 9:00 PM



Opäť som vymyslela super vianočný špeciál #TIP na vianočnú sladkosť. ❤Srdiečka, ktoré som dnes vyrábala, vyzerajú byť nechutne nezdravé čo ? Ale opak je pravdou, pretože tieto srdiečka pod polevou horkej čokoládky skrývajú obyčajné kivi. Super zdravé kivi som nakrájala na hrubšie kolieska, formičkou na perníčky som vyrezala srdiečka, ktoré som následne namáčala do horúcej roztopenej čokolády ( roztápala som nad parou vo vodnom kúpeli ). Posypala som kokosom a pistáciami a Vualáá !!! Srdiečka sú na svete ! Super zdravé, jednoduché a krásne srdiečka z kivi, ktorým by neodolali ani tí najmenší. 
Tak teda vidíte, vianočné #VEGAN sladkosti nemusia byť nutne škaredé a nechutné. Za seba určite odporúčam a samozrejme vyskúšajte aj iné ovocie, napríklad ja sa chystám vyrábať aj z 🍌banánu. Priatelia ja Vám už len zaželám krásne Vianoce a pohodovú vianočnú sobotu !
Vali x 




























  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov