#15/16🎄

By Unknown - 9:36 PM

AHOJ !

Vianočné nákupy darčekov je úplná smrť. Ja naozaj zbožňujem nakupovanie, čohokoľvek a kdekoľvek. Je to pre mňa forma relaxu. Dokážem v obchode stráviť naozaj veľmi veľa času a často odchádzam s tým, že som si nič nekúpila, len som si oddýchla. Ale na VIANOCE !!! Všetko kazia masy ľudí, vydýchaný vzduch v obchodoch z čoho mi je zle a  neskutočný neporiadok v regáloch (na neporiadok som veľmi zlá). Dnes sme s Martinom strávili v obchodoch skoro 5 hodín a to sme boli už po 2x na vianočné nákupy. No a podotýkam, že ešte nemáme všetko. Po tých otrasným hodinách v obchodoch sme premýšľali s Martinom, čo by sa dalo predsa len vymyslieť, aby sme nemuseli absolvovať vianočné nákupy (objednať darčeky cez internet už aj zabalené vo vianočnom obale a nech ich len kuriér poukladá pod 🎄). Nuž čo, vianočné nákupy skutočne kazia ilúziu pokojných sviatkov. Toľko zhonu pre nič. Každý rok čakám, že to bude snáď lepšie...no a ono nič.

Tak mi už len ostáva odkázať Vám Priatelia,  #NOSTRESS  a užívajte si piatoček

👯Vali x 



  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov