#14🎄

By Unknown - 5:58 PM

5 dní vianočného upratovania

Ahój, ešte jeden víkend a je to tu ! Konečne. Máte už doma všetko upratané ? Ja vôbec nič nemám. A už vonkoncom nemám upratané v telefóne, šatníku či vlastnom tele. Ja viem, upratovanie nie je zrovna šálka kávy pre každého, ale ja som vytvorila týždeň #zaujímavého upratovania. Premýšľali ste niekedy nad tým, že tieto zanedbané maličkosti môžu výrazne zvyšovať vašu negatívnu náladu ? Ja štartujem od budúceho pondelka a budem postupne deň po dni upratovať podľa zoznamu. S upratovaním skončím v piatok, deň pred Vianocami. Tak čo pridáte sa ku mne ? 

#🎄Pondelok - Upratať si v taške
1.1 Vytriediť všetko v taške len na 4 hlavné predmety (mobil,kľúče,peňaženka + 1 (napr.kniha))
#🎄Utorok - Upratať si v elektronike
1.1 Všetky ikonky v mobile vytriediť do 3 hlavných priečinkov (zábava, práca, iné)
#🎄Streda - Oblečenie
1.1 Oblečenie, ktoré som nepoužila min. 1/2 roka posuniem ďalej
1.2 Farbu, ktorú nemám rada vytriedim zo šatníka/izby
#🎄Štvrtok - Osobný priestor
1.1 Upratať si pod posteľou - žerie to kopec energie
1.2 Menšie predmety voľne poukladané v izbe vložiť do krabíc aby "priestor lepšie dýchal"
1.3 Stôl, za ktorým pracujem musí byť čistý - bez zbytočností (perá, lampa, knihy, notebook)
#🎄Piatok - Upratať si vo svojom tele
1.1 Vyriešiť si staré hádky/zaplatiť dlhy
1.2 Vybaviť si všetky zdravotné prehliadky
1.3 Zlozvyky, ktoré vážne narúšajú môj zdravotný stav, nadobro hodiť za hlavu 

💕 Priatelia, ja verím, že tak ako sa nám teraz pred Vianocami podarí upratať si vo svojich útulných domovoch, tak sa nám podarí upratať si aj vo svojich krásnych životoch, pretože niekedy stačí zmeniť naozaj len maličkosť. 
Vali x 












  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov