#13🎄

By Unknown - 5:52 PM

Čááu !

Práve je za nami viac ako polovica dní do Vianoc. Presne to obdobie, kedy sú televízne kanály preplnené vianočnými filmami, tými novými ale aj starými klasikami. Pre niektorých to nebude nič prekvapujúce, ale ja nepozerám televízor vôbec. Áno, nepozerám !!! (Nič, ani si ho nezapnem). Bol to môj záväzok do nového roku 2014 a drží mi dodnes. Nemám ani len tušenia, aké seriály či reklamy sú práve #IN. Ja som sa zastavila niekedy, tam v roku 2014. Nuž a aj keď nie som práve nadšencom kinematografie (mám to naopak - skôr zaspím pri filme ako pri knihe), pár filmov predsa len mám. Tu je mojich #10TOP vianočných filmov/rozprávok, ktoré si vždy rada pozriem. A na podiv ich pozná snáď každý. 

#1 S tebou ma baví svet - to je úplne môj najobľúbenejší, ten môžem pozerať stále dookola
#2 Grinch - ja som asi zaťažená na krutých ničiteľov Vianoc 
#3 Perinbaba - stará super klasika a stále aktuálna 
#4 No dobre, ja viem je to trápne, ale keď už, tak sa mi páčia také tie krátke vianočné verzie moderných animovaných rozprávok ako (napr. Shrek a Vianoce, alebo Doba ľadová na Vianoce a iné) však ja viem, viem !
#5 dobre toto je ešte trápnejšie, nastáva vážny problém, môj zoznam sa práve vyčerpal 
#6 Ále áno, Sám doma, to som si vždy rada pozrela 
#7 Oliver Twist - vianočné to zrovna nie je, ale myslím, že to tak v období Vianoc dávajú nie ? 
#8 Christmas Carol, poučná pekná rozprávka, pre takých žgrlošov ako ja :D (robím si srandu)
#9 Vianočný príbeh - vtipný a pekný príbeh o malom veľkom chlapcovi, ktorý má jediný sen a to dostať na Vianoce vysnívanú pušku komiksového hrdinu 
#10 Pelíšky - najlepšie na záver 

Krásne Vianoce priatelia
Vali x 







  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov