#9/10🎄

By Unknown - 6:23 PM

Čáááu, 


tak už sedím pri kuchynskom stole, mám pred sebou čierny čaj so sójovým mliekom, tanier plný zhorenej (moja chyba) šošovicovej polievky, "štýlové "papuče na nohách a navyše s hrozným pocitom nevýslovnej únavy. Ale som tu a teda s poriadnou hanbou za ušami, že článok včera nebol na blogu. Naozaj sa ospravedlňujem. Včera sme totižto boli na menšom výlete v Bratislave, prišli sme neskoro v noci domov a ráno som už vstávala, pretože sme boli s Martinom dohodnutý na super "expedíciu" za vianočným stromčekom. Naša nadupaná expedícia nakoniec skončila úplne ( hlavne pre mňa 😇😇 ) fantasticky, pretože sme nemuseli ísť vôbec nikam !! 🎄Stromček sme dostali aj tak a ešte s najlepším jablkovým koláčom v celej galaxií. Fúú. No a na úplný záver tohto oravského hororu s "happy endom" to všetko končilo fotením pri lesíku, kde som si víťazoslávne skočila do snehu. Čo viac si ku šťastiu priať. 


  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov