#11🎄

By Unknown - 4:00 PM

 AHOJTE !


Upršané a sychravé dni nemá nikto rád. Vonku sa nedá nič aktívne podniknúť a doma je to len o leňošení. Áh ! Ale verím, že nám tu na Orave už čoskoro napadne zas toľko snehu, ako naposledy, pretože čo iné, ak nie teplé #rukavice zahrejú počas takýchto dní. Oprášila som svoje kreatívne rúčky a pustila som sa do šitia. Nó, áno ! V tomto som úplný amatér, aby ste vedeli. Ale výsledok v konečnom dôsledku nebol vôbec zlý. Jednoducho som použila len starý sveter, ihlu a niť a rolničky. Pre antitalenta na štrikovanie ako stvorené. Možno nie sú úplne symetrické a nemajú ani podtlač svetovej značky, ale sú originálne a jediné svojho druhu (a ešte z recyklovaného materiálu to je dnes #IN) . Podľa mňa, nádherný #TIP na vianočný darček. Však vyrobený darček je omnoho drahší, je v ňom obetovaný drahocenný čas a nespočetná hromada úprimnej 💕.
A to sa dnes cení, ale to už tiež viete...

Priatelia moji, nádherný čas vianočný prajem
Vali x

PS: link na instagram, je tam video natočené počas výroby rukavíc 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentárov