#7🎄

By Unknown - 7:20 AM

Čááu !

Dnes mám pre Vás pripravený veľmi užitočný vianočný článok. Aspoň pre nás baby, my si vždy radi pochutnáme pred vianočným filmom. A potom, pred Novým rokom, keď spisujeme predsavzatia, ako prvé napíšeme #1.1.2017CHUDNEM #FITKOKAZDYDEN #MESIACBEZSLADKEHO
- ono je to v podstate zbytočné, lebo aj ak, tak nám to vydrží prvý týždeň, ale aspoň máme zo seba skvelý pocit, že ešte vieme takto krásne motivačne pred Novým rokom písať. 👯
Aby som to nenaťahovala,  poďme nato - spísala som celkom #10TIPOV, ako sa vyvarovať vianočnému prejedaniu sladkých koláčov a pečiva. Piecť sa dá totižto aj zdravo, ak nahradíme niektoré suroviny zdravšou alternatívou. Ale to už viete. Ja tento rok určite pečiem všetko po vegánsky, ale vegánsky koláč neznamená okamžite zdravý koláč. Takže tieto rady platia aj pre nás vegánov. 
PS: chystám recept na vianočné vegánske medovníky, napíšte ak by ste mali záujem o ďalšie recepty

#1 Prvý, základný tip je náhrada za zdravšiu alternatívu - výmena živočíšnych produktov za rastlinné - namiesto vajíčka používam banán, namiesto margarínu kokosový olej či mlieka kravského - rastlinné. 
#2 Nadviažem na bod 1 - pečte si svoje vlastné vianočné pečivo !
#3 Menej je viac - ak sa v noci zobudíte na neskutočný hlad, zaručene pomôže lyžica arašidového masla.  
#4 Zamlsajte si sladké pečivo predtým, ako niekam pôjdete alebo si ho jednoducho nabaľte na cesty, keď viete, že budete mať dostatok pohybu. 
#5 Nejedzte ako prvé jedlo sladké koláče. Ja viem, že to svieti v chladničke. Ale pokúste si dať pohár vody, nejaké ovocie a až potom. 
#6 Napečte si 2 druhy obľúbených koláčov, nie 10. 
#7 Nezabudnite, že Vianoce sú v podstate záležitosť necelého týždňa.
#8 Namiesto večerného koláča čaj s citrónom a troškou púpavového medu. Zaručene pomôže !
#9 Sladkosť za odmenu - určte si 5 hlavných priorít dňa (napr.dnes si vyperiem prádlo alebo napíšem nový článok) a za každý splnený bod, sa odmeníte niečím sladkým, postačí maličkosť. 
#10 Na záver len odporučím úžasné stránky na recepty - slovenskú (TU) a zahraničnú (TU). 

Tak dámy ale verím, že aj páni, ja Vám prajem krásne sviatky bez výčitiek, nech sa nám to všetkým podarí. Krásne Vianoce

Valix


  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Super článok:) Ja cvičím už rok a snažím sa stravovať zdravo, ale na Vianoce skrátka neviem odolať, už len preto, že u nás doma pečiem ja a keď to priateľ potom ochutnáva, nezvládnem sa na to iba pozerať:D Ale zase po Vianociach ma čaká tvrdý režim

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť