Výstup na Choč

By Unknown - 11:51 AM










Vždy hovorím, že nato, aby som mala poriadny zážitok musím opustiť svoju komfortnú zónu. A niekedy je to sakramentsky ťažké. Ako napríklad vstať o 4 ráno, umyť zuby a *takmer nalačno (vysvetlenie : takmer nalačno znamená dať si niečo ľahké, nie sa prepchať, pretože potom telo vydáva energiu na trávenie jedla a nie na výkon, ktorý musíme podať) a samozrejme vystúpiť na horu. Ale za ten neopísateľný pocit, ktorý príde potom, ako vystúpite na vrchol to všetko stojí. Hore nevidieť nikoho kto by sa mračil. Každí sa usmieva, fotí a kričí " Haló, zvládli sme to a sme tu !" A o tom to celé je. 

Nedávno som čítala, že úspešní ľudia sa od tých menej úspešných líšia tým, že dokážu ráno vstať a niečo spraviť. A to, že sú úspešnejší ľudia, ktorí prekonajú svoj komfort je 100% pravda a môžem to potvrdiť. Ja sa cítim ako úspešná, že som vyšla na vysokú horu a nevzdala som to v polovici. A nevzdala som to ani vtedy, keď som sa počas zostupu zranila. Môj nešťastný členok. Martin sa na mňa len neveriacky pozrel a povedal: "Čo teraz ? Veď ty ani nezídeš dolu." 

A viete čo ? pred 2 rokmi sme boli na túre na Pilsku a pri zostupe som si ešte hnusnejšie vyvrtla členok a zišla som to dolu a druhý deň ráno sme šli na Veľký Rozsutec a dala som to na vrchol a aj dolu. Podotýkam, že som vyšla na Veľký Rozsutec s vyvrtnutým členkom (nebola to sranda)
Viete si vôbec predstaviť tú neskutočnú bolesť ? A viete si predstaviť moju radosť keď som to zvládla ? 

Priatelia moji, keď vám bude najhoršie a budete niečo tak veľmi chcieť dosiahnuť ako napríklad ráno vstať a ísť si zabehať, spomeňte si na mňa ako JA s mojou "atletickou postavičkou" a bandážou na nohe cupkám na Veľký Rozsutec a potom dolu po rebríkoch v Jánošíkových dierach ( a to sme sa vracali z hora už po tme s baterkami). Zvládnete všetko, to mi verte. 

A Veľký Choč, kde sme boli v nedeľu ráno nie je ten najnáročnejší výstup takže všetci, čo tu sedíte a čítate toto to zvládnete (ak chcete), pretože to stojí zato a vy to musíte zažiť, také je to tam krásne. Takže zajtra ráno dva rožky do batôžka, liter vody do ruky na 4 ráno budík 
a vychutnajte si ten neopísateľný oslobodzujúci pocit aj vy. 
Držím palce. 

s láskou 

Vali 



INFORMÁCIE:

Veľký Choč - 1611 m.n.m.
Trasa - 2/5 - 3h cesty nahor + 2,5 - 3h cesty nadol ( cca 6h turistika )
Výstupný bod - dá sa vystupovať z Valašskej Dubovej  / Vyšného Kubína / Lúčok / Jasenovej (my sme šli z Valašskej Dubovej - parkovanie pod Jánošíkovou krčmou pri cintoríne, odtiaľ pešo stále dohora potom je už turistické značenie)
Špeciálne oblečenie - pevná obuv, pretože terén je skalnatý
Pes - môže ísť s vami, nie sú tam rebríky









  • Share:

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Nemám slov, musíme ísť určite niekedy spolu na túru. Krásne fotky a ešte krajšie slová <3 <3

    OdpovedaťOdstrániť